13 Ekim 2010 Çarşamba

BİR DOST ARMAĞANI: PRETTY PARTY CAKES...

Dün, küçük detayların aslında ne denli önemli olduğunu bir kez daha farkettim.
Pastırma havalarının hüküm sürdüğü İzmir'de çok sevdiğim bir arkadaşım ile öğlen saatlerinde buluştuk. Geçtiğimiz günlerde seyahatte idi ve İngiltere'den bana bir armağan ile dönmüş...

Yemek pişirmeye, lezzetlere, araştırmaya bu kadar meraklı olan ben, sanki dünyalar verilmiş kadar mutlu oldum. Hediye, bir yemek kitabı idi. Üzerinde renk renk cupcakeler olan, görselleri muhteşem bir yemek kitabı...

Bu sevincimin bir nedeni, her kitap delisinin beni anlayacağını umduğum, "kitap sahibi olma" duygusu. Ama öte yandan diğer sevincim, oralarda beni anımsayarak, ne kadar sevineceğimi tahmin edebilen bir arkadaşa sahip olmak...

İnanın ki yaşam gerçekten bu zarifliklerle lezzet ve anlam kazanıyor...

2 yorum: