29 Ekim 2010 Cuma

İLLAKİ PORSELEN FİNCAN






İflah olmaz bir mutfak eşyası hastasıyım. Yemek pişirmeye meraklı olmamdan mı yoksa tipik bir yengeç burcu olmamdan mı bilmiyorum ama gördüğüm her mutfak aletini, her sofra eşyasını hiç çekinmeden satın alabilirim, bir servet harcayabilirim...
Bunların içinde porselenler ayrı bir önem arzediyor benim için...İçi çay veya kahve doluyken elime verdiği sıcaklığı hissetmek, üzerlerindeki desenlerin kimbilir kimin dizaynı (hayal gücü ve dışavurumu olarak ta düşünebiliriz) olduğuna kafa yormak, malzemesinin hafif şeffaf siluetine bakmak, bir daha bakmak bana inanılmaz iyi geliyor. Keşke yıllar evvel bir porselen fincan koleksiyonu oluşturmaya başlasaydım diye düşünüyorum. belki de geç kalmış sayılmam. Bunu düşüneyim !!!!

1 yorum:

  1. evet evet kesinlikle, ille de poselen *
    içtiğin şyin tadını bile güzelleştiriyor sanki, enfes birşey :)

    YanıtlaSil