7 Aralık 2010 Salı

CHAMONIX-MONT BLANC



Chalet Blanche


Yaz-kış demeden Chamonix...

Fransa Mont Blanc’ta yer alan Chamonix, son zamanlarda sevimli atmosferi ve eşsiz havası ile hem kayak severlerin hem de kaliteli tatil arayışında olanların dikkatini çekmeye devam ediyor.

Bahsettiğimiz bölge, aslında kış sporlarının ve romantik kış tatillerinin en güzel adresi olmanın yanında, ara mevsimlerde ve hatta yazın, renk ahengi içinde açan hayret uyandırıcı çiçeklerle de bambaşka bir havaya bürünüyor.
Konaklama yapılacak otellerin yanı sıra özel mülklerin de konuk evi olarak hizmet verdiği Chamonix ‘de "Chalet Blanche", verilebilecek en güzel örneklerden...8 yatak odasından oluşan bir konaklama evi ve Kayak veya snowboard meraklılarının şimdiden gözdesi olmuş durumda..Debbie and Alastair johntson, Chalet Blanche ile hayallerini gerçekleştirmiş.Senelerce butik tarzda bir yerin sahibi olup,konuklarını kendi şarapları, kendi yemekleri ile ağırlamak isteyen Debbie ve Alastair,nihayet evlerini konuk evine dönüştürmüşler.
Chalet Blanche ,Chamonix merkezine yürüme mesafesi ile sadece 10 dakika.Konuk evinde TV-DVD başta olmak üzere her türlü iletişim aracı mevcut ama öte yandan şöminesi,mobilyaları ve karla kaplı camları ile tam bir dağ evi.Kışın olduğu kadar yaz sezonunda da açık olan konuk evi, samimi tarzı ile daha da popüler olmaya devam edecek gibi..

2 yorum:

  1. Merhaba Neslicim,
    Belki sana doğal gelebilir ama ben bloglar arasında gezinirken üniversiteden en sevdiğim arkadaşımla karşılaşınca çok şaşırdım ve tabii ki çok da sevindim. Seninle Hukuk Fakültesinin arka sokaklarında gezinirken ben hep eski yıkık evlere bakıp bunlardan biri benim olsa keşke derdim de sende bana asla istemem, ben modern evler, modern eşyalar ve modern hayat istiyorum kendim için derdin. Blogunda isteklerin doğrultusunda modern yaşam çizgisinde bir blog. Okumak benim için büyük bir keyifti, içinde senin olman ise hem keyif hem gururdu. Umarım yazışır ve görüşürüz. Sonsuz sevgi ve öpücük gönderiyorum sana...
    Ayşegül Uyanık

    YanıtlaSil
  2. Ayşegülcüm,sevgili arkadaşım benim...Muhakkak ki yüzlerce blog varken onların arasında bu tesadüfü yaşamak, bana da çok ama çok hoş geldi...Vakit buldukça yazmak, paylaşmak, bana inanılmaz keyif verdiği için bu blog ortaya çıktı.Adeta bir terapi gibi...
    Seninle bir süre önce telefonda da görüşmüştük, bunu devam ettirebilmeyi çok isterim.Yaşamımın en güzel dönemlerini paylaştığım canım arkadaşım...Görüşmek üzere, içten sevgilerimle...

    YanıtlaSil