1 Şubat 2011 Salı

SERVİS VE PEÇETELERİN KUMAŞTAN OLANI HER ZAMAN DAHA KEYİFLİDİR...

Masa düzenlerken keten örtü, üzerine kumaş peçeteler veya kombin yapılabilecek servisler kullanmaktan çok keyif alıyorum. Keten masa örtüsü kullandığım zaman altına muhakkak tabak-bardak konduğunda ses çıkarmaması için görünmeyen bir kat daha hazırlıyorum. Davetlilerin tarzına, davetin tarzına ve hatta o günkü moduma göre içlerinden seçiyorum. Piyasada satılan ve -nedense-muhakkak 12' lik olarak alınan kocaman porselen yemek takımlarını da sevmiyorum çünkü (fikrimce) kimliksiz görüyorum...Büyük çoğunluğu sıradan (genelde çiçekli veya yaldız çevrilmiş) ve çorba kasesinden salata tabağına kadar aynı desenin kullanıldığı takımlar...
Seneler içinde birbirinden farklı kombinler biriktirdim. İçlerinde deniz kenarındaki bir semt pazarından almış olduğum 3-4 tane salata kasesi de var, pahalı denebilecek bir fiyata aldığım tek bir servis tabağı da...Ancak tarzları benzer, renkleri ve malzemeleri uyumlu... Bana sonsuz keyif veriyor...Naylon içerikli masa örtülerini de sevmedim, sevemedim. Varsın leke bırakmasın, varsın ütü istemesin. Ben küçük keyifleri hayatıma uygulamaya çalışırken önceliğim bunlar olmuyor...






1 yorum:

  1. MERHABA,peçeteler ve servis konusunda ki fikirlerinizin tamamını sanki ben yazmışım gibi okudum. Diyorsunuz ya 'yaşamdan keyif alabilmenin bazen küçücük detaylarda gizli olduğu fikridir'.. .diye .blogunuzda ki detaylar muhteşem ilham veriyor.sevgiler

    YanıtlaSil